Dag 3 :D

Godmorgon
Nu gör jag ett nytt försök att skriva, råkade nämligen radera de jag skrev. SMART va!!

Vakna vid 12 och jag trodde seriöst att jag skulle sova till typ 15 i dag med tanke på att jag la mej 05.15 i morses och vet i fan när jag somna.

Har haft kramper i magen i 3 dagar nu, jätte läskigt. Vet inte vad de beror på. Men får hoppas jag slipper en 4:e dag!

I går va det lugnt för min del. Käka pizza som pappa va här och lämna till mej =) Skönt och slippa ställa sig vid spisen och laga mat;) sen låg jag i soffan hela dagen och kvällen och bara hade det skönt!!

Kollade på facebook filmen i natt ( The social network )
Har ni sett den? Om inte så gör det, den va faktiskt väldigt intressant och bra.
Nu vet man liksom hur de hela gick till ;)

Här kommer en trailer.. men spola fram lite för de e inte så roligt första 40 sek..




Dagen kommer bestå av att plugga faktiskt. så skoj ska jag ha denna söndag :P

Men nu tänkte jag göra tredje dagen av min lista :D


♥ Dag 1 – Presentera mig själv.
♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina föräldrar.
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mina syskon.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min första kyss.
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – En första. 
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats. 
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.


Mina föräldrar ♥

Mina Föräldrar heter Grete och Göran Hassel.
De har varit gifta i hmm vad blir det nu.. jag TROR det är 29 år :P Men om jag har fel ber jag om ursäkt hihi..
Min mamma är 53 år och kommer faktiskt från Norge =) ifrån Drammen. Hon e uppvuxen med 3 syskon i ett hus på ett "berg" Huset bor min mormor kvar i och det är underbart att vara där.
särskillt på sommaren när solen skiner och ha utsikt över vattnet :D
Mamma jobbar som undersköterska på gyn avd på kss här i skövde.

Pappa är 58 år och är svensk :P Har är uppvuxen är i skövde på östermalm. O även han har 3 syskon.
Han har varit egen företagare så länge jag kan minnas.
Hade ägde först GB glass och sen sålde han de och köpte Diplom is.
Men efter många år av slit med glassen kände han att de va " nog" Nu kör han buss hihi :D Mest för o ha en sysselsättning liskom ;)

Min uppväxt har alltså varit med båda mina föräldrar och min bror.
Min uppväxt har varit väldigt trygg och säker och helt underbar.  Att de fortfrande håller ihop är jag så tacksam för.. För skulle inte kunna tänka mig att ha de på något annat sätt. Även om jag e vuxen nu så vill man ändå att ens föräldrar hänger ihop livet ut ;)

Jag har världens bästa föräldrar som ALLTID finns där för mej och dom är underbara!
Att jag haft en sådan trygg uppväxt gör nog att jag blivit den jag är i dag.
Mamma & Pappa jag älskar er så himla mycket och tack för allt ni gör och hur ni är <3

har tyvärr inga gamla kort på denna datorn ( alltså från typ 80.. 90 talet hihi ) men ni får nöja er med dessa bilder som är kanske 2 år gamla om inte mer till o med ;P


 Mamma O Pappa i sthlm -08 <3


 Min fina älskade mamma <3

 Hihi en gammal bild på oss <3


Ja nu vet ni kanske lite om min päron som ja brukar kalla dom ;)

Hopps ni får en toppen dag

puss

Kommentarer
Postat av: Sandris

Åh va mysigt, föräldrarna är dom bästa! <3 Du är sjukt lik din mamma måste jag säga :) Du är så fin i blont hår så det är galet, du är fin nu med såklart men vill se dig i blont hår i verkligheten!! ;) Puss puss <3

2010-11-21 | 14:29:30
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Svar:

Du får komma hit och fika någon dag? ;) Komsi komsi! Puss



Din mamma och pappa är supergoa - precis som mina päron. Bäst! =)

2010-11-21 | 22:02:48
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Och PUSSELIPUSS på dig! smack

2010-11-22 | 15:16:33
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag får nog komma och kalibrera din skärm gumman ;) Du ska kunna se vad det står, även om det är ungefär i samma stil ;) Puss!

2010-11-22 | 15:38:08
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: