Dag 7 - Liniz <3




I dag är det torsdag och när detta inlägg kommer upp så är jag nog klar med provet så hur de gick får ni veta senare på kvällen haha..

Idag är det dag 7 på listan =)

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.
♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina föräldrar.
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mina syskon.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min första kyss.
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – En första. 
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats. 
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.


Måste bara skriva detta först :)
Jag har många underbara vänner som jag ÄLSKAR så otroligt mycket. Ni alla är SPECIELLA & UNDERBARA.
Ni har en plats i mitt hjärta som ingen annan kan fylla och jag vill att ni ska veta det ♥ 


Min bästa vän

Liniz detta är till dig vännen <3

Vi har kännt varandra i 10 år nu. Hon är verkligen min andra hälft. Hon ser de ingen annan ser och vi kan sitta tysta men ändå läsa varandras tankar.
Hon förstår mej. Hon älskar mej precis för den jag är. Jag behöver inte försöka va någon annan än mig själv.
Hon märker på mig så fort det är någon och hon finns ALLTID där för mig.

Vi har varit med om så mycket.
Gick gymnasiet ihop och sen strax efter studenten flytta vi ihop i en 3:a på havstena. O jag säger bara såhär.
Fy faaan BÄSTA tiden i mitt liv.
Fest från morgon till kväll onsdag, torsdag, fredag och lördag liksom.
De va aldrig en lugn stund hos oss. :) Vi bodde ju såklart inte själva ;) Hade min chinchilla Ticko. Linas hund Iza och självklart våra fiskar som vi bara vaaa tvuuugen att ha =) dom dog! Haha stackars. ( ska bara tillägga att dom fasta i pumpen )

Vi jobba till o med ett tag ihop på volvoresturangen. O HERREGUD säger ja bara.
Är det normalt och springa o jaga varandra med en rulle med sopsäckar?? HAHA JA!!! de tyckte vi liksom =)
El skratta så mycket att kunderna tror att de e dom vi skrattar åt?? Nej seriöst vilken liv vi förde haha!!

El när ja såg ett snyggt kött ( kille för er som inte fattar ) och han vänder sig om o går och ja står bakom o typ säger balla balla och visar gester med händerna och killen vänder sig om.. ATT JAG INTE DOG. jag o lina skratta ihjäl oss och ja historian fortsätter men den e lång :P

Nej men för och runda av det hela för nu sitter jag o skrattar för mej själv. ( har massa minnen som ja kan dela med mej en annan gång ) haha!!

Vi har upplevt så mycket tillsammans. Vi delar allt med varandra. Hon är verkligen min bästa vän och skulle inte byta ut henne mot någon eller något.


Älskar dig hjärtat <3




Det finns ingen lycka som går upp mot glädjen att finna en vän som förstår

Det finns ingen bättre spegel än en god vän


Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sandris

Naaw va gulligt :) Söta ni är! PUSS<3

2010-11-25 | 12:33:37
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Underbart med vänner!! :D Love!

Puss och kram

2010-11-25 | 20:14:59
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: LillElin

Hihi. Härligt! :)

2010-11-25 | 21:02:59
URL: http://blogg.mama.nu/mammaelin
Postat av: lina

Åhh du är så underbar. Vet inte vad jag skulle göra utan dig hjärtat mitt. Gud vad jag skrattar nu shit vad mycket vi har varit med om hahahah älskar dig såå mycket puss

2010-11-25 | 22:37:22
URL: http://liniz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: