even angels...

hej på er..
Dålig uppdatering i dag i know!!
Varit i skolan 8-14.30 sen åkte ja direkt upp till brorsan och svägerskan. Hon behövde lite hjälp.
så va där typ 20.00 har busat med emilia <3 Mitt lilla hjärta... gud va hon växer och allt hon säger nu jag blir lika förvånad varje gång..
och snosat på lilla isak <3

simon o filip åkte till gbg med brorsan och några andra o kolla på fotboll :P

när jag kom hem la ja mig i soffan och somna 1.5 timme.. så vakna igen för en stund sen.. LIIV!
Men jag är ledig i morgon så de gör faktiskt inte så mycket..
Men jag va helt slut, har varit i gång verkligen hela dagen så de tar på ens krafter aså haha..

skulle göra så mycket efter jag sluta i dag med får göra de när ja vaknr i morgon..

ska även ner till stan i morgon och in på en affär och ställa lite frågor.. Vi håller på med ett projektarbete i skolan som ska va klart i juni.. starta ett eget företag *skit skoj* så nu måste all fakta kollas upp så de ska göras i morgon.
sen åker ja direkt ut till mamma och umgås med henne <3

Me today



jag vet att jag behöver färga håret *fniss*

nej nu ska jag faktiskt försöka plocka undan lite grejer så jag inte står med allt i morgon på min ledig dag =)


btw love the way you lie part 2 i en lite halv snuskig video haha






pusss!!

Kommentarer
Postat av: Sandris

Åh va porrig den va!!...nästan så jag blir lite generad här för mig själv, haha!! ;) Puss snuttan

2010-11-18 | 21:51:37
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: