Färdig!!

Nu är mitt arbete ÄNTLIGEN klar och de känns så F*cking skönt ärligt talat.
Känns som ja suttit med de hela dagen ( har ja i och för sig med haha ) Trodde inte ja hade mycket kvar när ja börja. Men man lyckas ALLTID hitta något att ändra el lägga till :D

Så har tagit en lång dusch nu och smörjat in mej med en body lotion som ja fick utav linda i mitt paket och den doftar sååå gott!!
ska beställa en sen. antar att den finns på eleven.se hihi..

Så nu ska ja njuta av kvällen en stund.. Ska plugga lite innan ja lägger mig sen.

I morgon går ja bara 8-12 *skönt*

Kommer en kille från telenor och ska ha föreläsning om försäljning. Så han ska prata i 1-2 timmar och så har sandra och emelie fixat fika tills i morgon =)
Vi har ju alltid fika på fredgar med klassen, en mycket bra tradition tycker jag hihi!
Tänker inte säga va de blir för ja vet att några i klassen läser min blogg *tss*

Sen blir de hem och plugga några timmar.. Sen blir de väl fredagsmys hos päronen som vanligt kan ja tänka mig =) OM nu mamma e ledig vill säga hihi..

äälskar denna låten med rihanna



märkte nu att de inte finns ett skit på tv :(

Har kollat alla avsnitt av gossip girl och one tree hill så inga nya ute :( o plus att jag redan har tjuvkikat på nästa veckas desperata hemmafruar :P

ja får väl bara ligga i soffan och slappa helt enkelt.

pusss

Kommentarer
Postat av: LillElin

Duktig du är! Hejja hejja!

2010-11-11 | 22:07:09
URL: http://blogg.mama.nu/mammaelin
Postat av: Sandris

Underbar låt!! Alla hennes är underbara :)

2010-11-13 | 17:00:00
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: