Fredays mys!!

hejsvejs..
sitter hemma hos mamma o pappa.
va hemma en snabbis efter praktiken för o packa ner datorn o lite kläder.
Ska sova här i natt!
Mamma o jag har haft mys kväll. Ätit god mat och kollat på idol <3
Pappa kom hem för en stund sen.

Nu är de paus så passar på och skriva ett inlägg.

Va sista dagen på praktiken i dag och har varit i gång hela dagen. Har haft massor att packa upp och ordna massa grejer.
så dagen har gått fort..
Men skönt att skolan börjar igen på måndag.. Men så känns de NU.. Fråga mej efter typ 1 vecka när alla prov och grejer börjar komma.. Då vill jag nog ut på praktik igen haha!!

Fick en present i dag när de va min sista dag =)



Rosa paket såklart hihi =)

och innehållet var....



en ljuslykta o värmeljus =) kommer passa fint hos mej ;)


Tänkte visa va fint ja har gjort på min praktik.. alltså man ska ju fronta och sånt..
och detta har jag gjort..



och detta



lite grejer har de lag till men de mesta e mitt verk ;)


Min axel blir värre.. Fy fan ja kan knappt röra mej..
sitter med en varm riskudde nu men hjälper inte..
mamma har gett mig lite massage, men de va mer pain än skönt så hon fick sluta..
så bli o vila upp axlen ordentligt nu så den blir bra!

Nej nu ska ja fortsätta slappa..

btw va så stressad förut så glömde ju kolla om mitt läppglans hade kommit :(
sover här i natt så får kika de i morgon

puss på er

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad fint du gjort. Önskar man hade en inredningsaffär i trädgården så man kunde förnöja sig lite oftare. Älskar att inreda =) Hoppas din axel snart blir bra. Kram & Puss

2010-11-06 | 16:35:14
URL: http://ridermann.blogg.se/
Postat av: Sandris

Åh vilken fin present! Ska bli intressant & se om jag kommer få något:P Tror jag knappast! Fredagsmys e underbart....ikväll får det bli söndags-ångest-mys istället, haha! Ta hand om dig! <3

2010-11-07 | 13:25:42
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: