Glow

Sitter just nu och pluggar småföretagande och har tänt ljus i hela lägeheten ( som alltid ) Riktigt jäkla kallt i dag aså.

Brukar ha på min värmefläkt från att jag kommer hem tills ja lägger mej, men de drar mycket el så får försöka klara mej på bara ljusen ett tag nu :P

O fy fan vilket väder det är.. SNÖSTORM !!
Skulle till affären o det va såå kallt och all snö bara stack mot ansiktet +  att de har plogat men inte lagt saltat med stenar el vad man säger. Så va nära på ramla omkull flera ggr.. Fan livsfarligt ju!!
Så tur att man ska va inne och plugga hela dagen o kvällen :P

såhär ser de ut framför mej just nu :P



Måste sitta i soffan o plugga för att sitter ja obekvämt så blir jag irriterad o skiter i de. Så soffan e bästa platsen för MIG  att plugga vid :P
6 kapitel och det e sjuukt svårt.. de vill liksom inte riktigt fastna.. Men DET SKA DE GÖRA. SÅ E DET BARA HIHI!!

I dag gjorde ja typ samma mat som ja åt i går fast ja hade kött i =) Blev riktigt gott som vanligt hihi..
Men i morgon till skolan får jag ta med utan pasta för den va slut o ja går inte ut mer i dag :P



I kväll e det desperata hemmafruar och jag har inte tjuvkollat på dagens avsnitt faktiskt *WIHOO* så ska försöka va klar med allt plugg tills de börjar iallafall =)

Missa även ung och bortskämd i går *attans* Så får lägga mej o kolla på nätet senare ikväll tror jag.

Här kommer två bra låtar =)

Kat deluna - Be there



Gillar henne grymt mycket =) hihi..

Sen även denna med henne Party O´clock






Sen måste ja säga bara att har ni inte lyssnat på Rihannas nya album Loud så göööör det.
UNDERBART

Nej tillbaka till böckerna :P


pusssss


ps: NÄR JAG KOLLAR SÅ LIGGER DE TVÅ SAMMA LÅTAR MED KAT DELUNA HÄR!! HMM JA FÖRÖKT O FIXA DE MED DE GÅR INTE.. DEN KOMMER TILLBAKA.. SÅ NU SKITER JA I DET :p

SÅ NI VET :P

Kommentarer
Postat av: Sandris

Hej gumman! Hörde att inte du heller va i skolan idag. Hoppas det går bra med pluggandet, här går det skit. Orkar verkligen inte! :( Puss

2010-11-23 | 19:50:05
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: