hej mitt vinterland...

jag är såå arg nu!! jag vet inte vart jag ska t vägen!!

jag ska gnälla av mig lite nu och vill ni inte läsa så sluta NU!

en typ vad ska man kalla de. ja men en på skolan som har hand om betyg osv.. Hon ringde csn åt mej för o kolla upp allt som fattades.. de va totalt 40 poäng..
så måste göra ett prov nu på måndag för att få in dessa poäng och då kommer de yttligare ta flera veckor..
jag får ångest att de snart e jul och jag behöver mina pengar..
Jag e stressad och lipar varje gång jag ska lägga för för att jag INTE vill att de ska bli en ny dag!!

Sen hade ja glömt fylla i en uppgift och då hade csn sagt till hon på skolan, be henne ringa hit så tar vi de över telefon så slipper hon skicka in yttligare papper..
gud va skönt tänkte jag!!
men nu när ja ringer så säger killen ja pratar med att JAG MÅSTE skicka in papper ändå..
Men då sa ja de, hur kan ni på csn sitta och säga två helt olika saker!!! Fan ha någon koll el!!
jag blir så jävla trött på deras jävla regler och att de har olika regler.. och säger olika saker....

så nu MÅSTE jag skicka in papper.. aså seriöst va fan :(

så blir alltså o råplugga nu för o göra prov på måndag.
jag tar tillbaka att jag längtade tillbaka till skolan..

för nu blev de mycket på en gång...

-Inlämning på fredag om mitt arbete som handlar om mitt praktikplats
- prov på måndag 6 kapitel..
- redovisning på tisdag om mitt arbete
- prov på onsdag på tror de va 4 kapitel..

de e vad jag vet nu.. och massa annat så jag ska hinna göra med..

jag blir tokig.. Jag vet att utbildningen e intensiv.. men hade de bara löst sig med mina pengar så hade jag inte behövt känna mig mer stressad än vad jag redan är..

så nu har ja gnällt!!

Jag ska göra massa grejer nu så har inte tid och skriva mer..

/ en ledsen och stressad bella!!!

Kommentarer
Postat av: sofia teg

fyy stackare..vet stressen över csn, riktig skit!! de löser sig nog snart för dig med å då får du mkt pengar för besväret:P men man blir ju arg de ska behöva va så krångligt kram

2010-11-10 | 19:00:55
Postat av: Wendy

Gud va ledsamt!! kan inte annat än att tycka synd om dig! Att det ska behöva vara så jobbigt att försöka få lite ordning i livet!

2010-11-11 | 10:09:14
URL: http://superwendy.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Du fixar det! Se inte allt som en "stor klump" bara utan bena ut det var för sig så ska du se att det går bra!



Pöss

2010-11-13 | 15:25:37
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: