I väskan

ja sa att jag inte visste om ja skulle uppdatera i dag mer..
Men gör det iallafall..

Min blogg har blivit lite av min trygghet.. jag skriver och skriver utan att den dömmer mig.
Ang de som hände eller de ja skrev tidigare gjorde många oroliga och fick en del mess..
Förlåt men det är väl egentligen inte allvarligt..

Det är bara denna sits jag är i nu som ja inte tycks komma ur.. Kommer ja äns kunna plugga?? Ja det är det som är det stora frågan just nu. Men så ni vet att de va inte meningen o göra er oroliga..

Tack för alla söta sms <3

Mår mycket bättre faktiskt. Så känns som de vänder nu. har inte mått illa på hela dagen och ja åt nudlar förut och de har jag fått behålla så jag e glad =) *peppar pepar*


Sen att folk ska "predika" för mej om saker ja redan VET.. va tror ni om mej el? Jösses.

Jag va tvungen att gå ut i dag och OM nu någon blivit magsjuk för att ja VA TVUNGEN att gå in på GP i högst 3 min för och handla.. UTSÄKTA då.
Men hade ingen annan som kunde handla åt mej.
sen ni som e förkylda o sjuka på annat sätt.. stanna inne ni med då för ni smittar ta mig fan lika mycket.

va tvungen att få ur mej de!!!

Ska faktiskt orka o ställa mej o diska alla 50 glas som ja använt sen i söndags.. ja tål inte se skiten mer nu liskom.
så de ska ja allt orka med..

Sen är jag såå ledsen att jag inte kan följa med klassen och spela bowling och äta i morgon.. Själva grejen är att ja skulle orka de.. Men måste va hemma 48 timmar efter sista ggn man spytt..
så det sket ju sig eftersom ja spydde i natt :(

Hoppas ni får jätte skoj och jag e såååå avis!!


I dag är det dag 12 på listan :)


♥ Dag 1 – Presentera mig själv.
♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina föräldrar.
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mina syskon.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min första kyss.
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – En första. 
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats. 
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.


Här kommer en videoblogg va innehållet för tillfället va när ja öppna den :)




puss

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Klart att man måste handla! Hur ska man annars klara sig om man är ensam?! Det går ju liksom inte :D

Puss!

2010-12-01 | 23:31:58
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: