In the arms of an angel

Hejsvejs på er..

Kom hem för en stund sen.. Va en sväng hos mamma o pappa efter skolan för skulle hämta lite grejer!!
Nu ska jag blogga snabbt för jag har huvudvärk och e massa hungrig!!

Första dagen i skolan i dag efter praktiken och de har varit flum, flum och åter flum..
ska nog ta med kameran o filma min tokiga klass haha :D

csn krånglar än.. gud va ja försöker o försöker.. Men nu måste jag göra yttligare ett prov som jag har kvar för att yttligare skicka in en kurs.. fattas 40 poäng.. dom e fan aaaaldrig nöjda!!
och höjer mitt hela tiden.. fattar inte va de håller på med..
HAR DE INTE FATTAT ÄN ATT JAG LÅNAR PENGAR.. INTE FÅR!! ATT DE ÄNDÅ SKA BETALAS TILLBAKA!!
jag e så stressad över detta.. så ni anar inte...

men en glad nyhet i dag iallafall..
Mitt läppglans hade äntligen kommit :D och inte nog med detta de hade skickat med lite annat smått o gått oxå :D

hur sött är inte det!! och de uppskattas massor!!! De gjorde min dag en aning bättre!!



Skoooj med paket hihi




-Wihooooo-

Har jätte ont i huvudet.. så ska laga mat nu och sen slappa på soffan..
 
I morgon slutar jag tolv.. häärligt!! ska hoppa av en kurs som ja redan har läst..
ska bara dubbel kolla att ja har läst den innan ja hoppar av haha.. Men tror de ;)
så ska möta upp mamma på stan i morgon.

Ja de va väl de jag hade och säga för nu ;) pusssss


Kommentarer
Postat av: ida

anmäl dig till veckans blogg tävling i min blogg om du vill :)<3

2010-11-08 | 18:49:04
URL: http://tyypiiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: