light show

hejsvejs på er!!

Vakna för en stund sen.. jag som skulle upp tidigt i dag liksom!! suck!!!
Men eftersom det e många sömnlösa nätter för min del nu så e jag helt slut och sover och sover när jag väl somnar..
mycket nu!!!

Idag är jag ledig, vilket är mycket skönt och behövligt!!
Ska plugga hela dagen.
- Göra klart mitt arbete om min praktikplats..
- plugga till prov.

så den kommer inte va så skoj, men sånt man måste förstår ni ;)

Vad ska ni göra för skoj??

Aså ni måste se detta.. så jääkla tufft gjort! snacka om att de måste tagit tid och massa som ska kopplas för att få det att bli såhär!! sjukt tufft iallafall :D





Nu ska jag sätta lite fart här så ja får gjort de mesta så ja slipper sitta så mycket i kväll..

uppdatering kommer säkert mer sen :P

pöss

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Haha, vilket jävla hus!! =)

Puss

2010-11-13 | 15:08:37
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: