Listan

jag kollar på beck men skriver samtidigt :P

Jag har ju lite o beta av på listan som ja inte har hunnit göra på några dagar :P
så alla ja missat kommer i ett och samma inlägg nu :P

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.
♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina föräldrar.
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mina syskon.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min första kyss.
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – En första. 
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats. 
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.



Den första är
Ett ögonblick

Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva på denna för har så många ögonblick.
Och alla bra ögonblick för mej är när alla mina syskonbarn har kommit till världen <3
Dom är mina älsklingar och faster älskar er<3


Har inget mer och säga där ;)

Nästa är..
Min tro

Jag tror väl på gud för vad annars tror jag i såfall på?? Klart att de finns någon som skapat detta och ja... jag tror på gud.
Jag tror även på livet efter. Att vi antligen föds till en ny människa el blir något annat.
Jag tror på ödet.

ja det är väl min tro.. Kort men så är det.


Den sista
Det här hade jag på mig i dag

Eftersom det är söndag så har ja sprungit omkring i myskläder och varit allmänt sliten efter gården haha..
så ni får tyvärr ingen bild på vad jag hade på mig i dag ;)
Men ni får denna, dehär hade ja på mig i går..som ni säkert redan vet om ni läst inlägget under liksom :P



Topp - H&M
Linne - Cubus
Strumbyxor - Lindex
Knästrumpor - Cubus
Skor - Skopunkten

Så ni får nöja er med denna hihi..

Ja de blev inget roligt från listan.. de va 3 ganska tråkiga grejer :P


Ni missar väl inte inlägget under :P

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: