ooops

mm jag kände att jag va lite trött så jag skulle ta en powernap på soffan i 30 min innan ensam mamma söker börja. Men de ledde till att jag sov i 2 timmar istället.. ILLA :P
Men den den smällen får man ta i natt.

gick ju o la mig 5 i morses och vakna 13.30 så va inte konstigt att jag va trött, men de va det värt haha!!

Har varit inne hela dagen i dag, pluggat.
Gjort en powerpoint presentation till mitt arbete som ska redovisas på tidag.
blev bra!

Här ser ni framsidan iallafall haha..



I dag är de farsdag och grattis pappasen <3
Mina brorsbarn fick fira honom på sängen i morses o lämna paket hihi.. Jag har dock inte varit o firat honom i dag :( men gjorde typ de i går när ja va hemma där..

Haha bästa kommentaren från min ena brorson i går
Filip 5 år =)

-Bella..
- Ja Filip?
- Vems byxor har du på dig?
- Va? det e mina, är dom inte fina?
- Ja men varför e dom så himla stora?
- Men det e pyjamas byxor och dom ska va stora, dom e sköna då.
- Jaha ok då vet jag.

hahaha söta unge...

seriöst vilka jävla kassa reklamer de e nu förtiden.. Förr va dom iallafall lite roligare.
eller har jag helt fel??






haha kommer ni ihåg denna liksom :P


Nej nu har ja annat för mej pussilipuss

Kommentarer
Postat av: LillElin

Lycka till idag!

2010-11-15 | 06:50:38
URL: http://blogg.mama.nu/mammaelin
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jamen hoppas att du sov gott i alla fall då? ;)

Kramis och puss

2010-11-15 | 23:43:24
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: