Party O´Clock

Hejsvejs på er..

Saknat mej va ;) Jag har ju inte uppdaterat på "jätte" länge hihi..

Har precis ätit och nu ska maten smälta lite innan ja hoppar in i duschen för sedan göra mej iordning för PARTY!!
ska faktiskt bli sjuukt skoj :) Har inte varit ute på 1 månad så de ska bli massa skoj :)

Sandra gumman tänker på dig och hoppas feber försvinner snart, Men vi tar igen ALLT på onsdag;)

Va på stan igår med liniz. Handla en ny topp som ja ska ha på mej i kväll :D och sen åkte ja direkt ut till ryd för att umgås med mamma och de va lika mysigt som ALLTID!!
vi åt ost & skink paj *mums* och kolla på idol och hade sååå mysigt!!

Vi skulle egentligen bakat lussekatter i morses men vi drog till elins esplanad istället och shoppa haha..

Detta har ja inhandlat!!


Denna inhandla jag i går och ska ha på mej dej ikväll :)

Ska ha dessa knästrumpor "tror jag" till och de svart linnet, som ni ser på bilden under :D

Blev även ett grått och lila linne med. dom är BÄST och ha under.

 

Sen blev det även shower gel som luktar cocos *underbart* och en ny deo *intressant va* haha!!




Skulle hunnit med o sätta upp julgrejerna i dag oxå Men de får vänta tills i morgon. Jag hinner inte i dag hihi..
Sen så har ja missat 2 dagar på listan :/

Men tänkte slänga ihop de jag missat i ett inlägg i morgon. :)

Vad ska ni andra göra i kväll då?

Nej nu ska jag sätta lite fart här..

pussss!!!

Kommentarer
Postat av: Sandris

Hoppas ni får kul ikväll :) Åh vad jag hade velat vara med, men som sagt, vi tar igen det ;) Jättefina kläder!!! Baslinnen är toppen att ha! Syns på måndag, saknar!! PUSS <3

2010-11-28 | 00:06:56
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: