s´stains

Kvällblogg innan jag gör allt ja MÅSTE göra..
typ som duscha, diska och PLUGGA!!

Kommer va vaken halva natten känner jag men får va trött i morgon. Är ju ledig på torsdag så får sova ut då.

Va hemma hos päronen förut. fast både mamma o pappa jobba. Men va skönt o komma ut lite.
gjorde mat tills i morgon *passa på* här ekar de ju både i kylskå och frys  ILLA!!!
sen när pappa kom hem så hjälpte ja honom med en grej på datorn och som tack för hjälpen fick jag ett cigg paket *gött för fattiga jag haha*

Nu har jag skickat in en recention till Linda om mitt läppglans jag vann =)
så får se om mina läppar pryder hennes blogg i morgon el någon annan dag haha..



före och efter bilder hihi..

borde ta bort mina naglar o göra om dem, några sitter löst :P
Men orkar inte i dag och HINNER INTE HELLER haha..



så fräsht med fina naglar. Alla mina riktiga gick ju av på praktiken, så denna lösningen får man ha sålänge ;)

Nej nu måste ja fortsätta

puss

Kommentarer
Postat av: Sandris

Åh jag måste få testa det läppglanset... ;) Ta med det imorrn! ;) PUSS

2010-11-18 | 21:55:00
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: