snabbt

om det blir massa stav fel nu så skyller ja på att jka skriver som OM det brinner i mina fingar..
Mitt internet har varit knullad hela dagen och loggat in och ut mej heela dagen. var 10:e minut aså.. o jag överdriver inte...

fråga dom som pratat med mej via msn och face..
helt sinnes..

Men iallafall en snabb uppdatering innan ja försöker sova.
Jag har inte spytt sen 19 *gött* Men mår illa konstant så har en känsla av att ja kommer vakna i natt eller känna något när ja lägger mig. Men ja håller tummar för att de e slut nu liksom..

Som ni fattar bli jag hemma i morgon med..
I morgon kommer de videoblogg ¨så håll utkik..

godnatt söta ni

puss


Kommentarer
Postat av: Fanny

Men stackare!! Usch vad jobbigt! Verkar som det är riktigt många sjuka nu!! Hoppas du snart kryar på dig!

2010-11-30 | 08:12:13
URL: http://wikerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: