Snö KAOS!!!

hej på er!!
här kommer anledningen varför ja inte bloggat tidigare i dag!!
ett stort jävla snööökaos har kommit till skövde och när jag va på stan med mamma förut o vi skulle åka hem så kom min buss, men mamma fråga om ja skulle med hem till henne för hon skulle laga mat o sen har jag ju fortfarande ont i axlen så hon hon fråga om hon skulle massera med massage maskinen..

ja tackar ju inte nej till de liksom ;)  MEN de fick ja bita i sen eller vad man säger..
de kom ingen buss.. den va 25 min försenad, ja frööös ¨så om mina tår så hade fan nästan gråten i halsen..

så när vi väl kom hem tappa jag upp ett varmt bad!! och sov några timmar!!
blev ju inte så mycket i natt!!

pappa ringde o berätta att alla bussar va inställda.. så japps jag har varit fast i ryd sen kl 17..
men sen ringde han o berätta att de kom en vid 22.05 så de va tur!!

så allt jag skulle göra i dag har jag inte kunnat göra.. LIIIV!!

Blev lite shopping i dag på stan *nödvändiga saker*


Denna tröjan från vero moda som madde plocka ut till mej.. suuuper skön och jättefin på =) kom in i dag ;)




den är kortare än va den ser ut, ska sitta lite halv bösigt.. så man måste ha ett långt linne under!!

sen blev de ny masskara.. äääälskar denna!!



blev några nya "sexdödare" alltid bra o ha



och två st hjärtan som ja ska ha någonstanns el göra något fint med



ja de va lite shopping iallafall ;)



Me today



igonerar håret som står rakt ut hahaha!!

Nu ska jag ta en dusch o fixa lite

pussss

Kommentarer
Postat av: Helen

Det är konstigt att folk alltid blir lika överraskade varje år när snön kommer. De visste ju att de skulle komma snl, de hade varnat för den. Men endå så händer allt så sakta iaf.. suck..!!



Idag är de mysigt väder, helt stilla ute än så länge. UNDERBARAT vinter väder. MEN visst känns de underbart att komma iväg till värmen på fredag (OM flygen nu ommer att gå;)



UNDERBART att höra att uppesittarkvällen är given för dig hjärtat..!! BLIR SÅÅÅ GLAD ATT HÖRA DE..!!!!! Puss <3

2010-11-10 | 08:07:51
Postat av: Anonym

Det är tråkigt med oväder. :(

2010-11-10 | 20:13:09
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: