The heart feels the pain

hello!!
Kom hem för en liten stund sen.
Varit i skolan 8-15 och sen åkte ja direkt ut till elins esplanad o köpte mej ett par fodrade vinterskor.
En tidigt julklapp från mormor <3

Så dessa blev det :)

 

tror den kommer va varm o skön iallafall hihi =)

Som sagt kom hem typ nyss så ska bara skriva denna blogg och sen ska ja göra klart mitt powerpoint arbete som ja inte hann klart med varken i går el i skolan i dag.. Alltid så¨mycket man hittar som ska till osv..
sen ska ja börja plugga till prov.. Har prov både onsdag och torsdag.

Mycket nu!!
Jag e nervös inför redovisningen i morgon, men de ska nog gå bra ;) HOPPAS haha!!

I kväll är det ung & bortskämd och har ni inte sett de så MÅSTE nu!!
aså man sitter mest och gapar med öppen mun för det e sååå löjligt och hur man ens kan va såhär..



Borde egentligen gå o handla, men jag ooorkar verkligen inte!! Så skippar de i dag..
slutar ju 12 i morgon så ska ändå inte ha med mej lunch.. så åker nog hem till mamma o pappa o käkar i morgon eller så går jag ner till brorsans pizzeria och hämtar en sallad =)

Me Today

 


Hoppas ni alla har haft en bra dag??

pussss

Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

DU är otroligt vacker! :)

2010-11-15 | 17:44:56
URL: http://frida.blogg.se/
Postat av: Sandris

Fin du e! Stövlarna va skitsnygga ju, vart köpte du dom? Ja Ung & bortskömd e ett måste..haha GARV!! Ses imorrn, du fixar redovisningen galant sweetheart! PUSS

2010-11-15 | 22:44:06
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: