Dag 2

Fy faan vad jag e trött. O efter en varm o lång dusch blev man ännu tröttare haha :D

Andra dagen på praktiken i dag och de har gått bra, har varit sysselsatt hela dagen. Strykit ( yes jag har användt ett styckjärn, har liksom aldrig i hela mitt liv gjort de) Men blev kanon haha..
skrivit av typ tusen lakan ¨på datorn, så vi kunde få ut lappar osv. ja detta va en del, har gjort massa mer.
Så är helt slut!!

Nu ska jag inte göra något mer ikväll.. Glo på tv och bara va!! Dagens desperata har jag redan tjuvkollat på, så får kika på något annat haha..

I dag fick ja messet ja väntat på i typ 3 dagar.. Jag blir riktigt förbannad! Man tror man känner folk.. Men tydligen inte!!!!

Me today



Riktigt jävla sliten haha!!

Nä inget roligt alls o skriva i dag..

puss hej

Kommentarer
Postat av: Sandris

Du e aldrig sliten...du e fin!! Alltid! Miss u! Puss

2010-10-12 | 22:42:15
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: