Faster :D

Ja i dag blev jaf faster för 4:e ggn och de blev ju en liten pojke ( som vi redan visste ) på typ 50 cm och ca 3500gram =) Och han e så söööt.

En liten kopia av Filip



simon och emilia e ju kopior av varandra så denna lilla får gärna va lik filip =)
Men brukar vara så..
1:a och 3:e är lika och 2:a och 4:e är lika =)
el de tycker jag iallafall när ja jämnför med andras barn haha..

Välkommen du lilla till världen iallafall<3  ( som ännu inget namn har hihi )


Nu ska jag strax sova.
Jag är massa trött..

I morgon blir det att träffa mamma en sväng o handla något till den lille =) Sen får vi se om ja hinner träffa nykommligen el om de blir på söndag.

Ska festa i morgon med Liniz och Pernilla och de ska bli sååå skoj. Va allt förlängsen jag va ute nu *wihoo*
Om någon mer vill följa med så är min dörr självklart öppen :D Bara höra av er <3

Nej nu ska jag sätta lite fart här så ja kommer i säng.

Btw såå kul att de har kommit många fler besökare till bloggen =) Men se till o kommentera lite oxå =)

ni har väl inte missat de andra inläggen.

Natti <3

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Oj oj oj, fyra barn redan!? =) Herregud, jag ligger lite efter känner jag ;)

Pöss!

2010-10-31 | 14:25:53
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: