Första dagen

Hej på er :D

Guud aså va fucking kallt det är!!! Me don´t like hösten och vintern *morr*

I dag börja jag min praktik plats på Hemtex och de har faktiskt gått bra. Men har sååå ont i fötterna och ryggen nu *gahhh* Stå upp i 8 timmar ( 1 timmas lunch, men satt bara 15 min för sen gick ja på stan) så ja nästan 8 timmar..
Heeelt slut nu.. haha!!
Min handledare Maria e toppen  :D

Efter praktiken när jag ko hem, hann ja sitta typ 10 min så ringer lina och frågor om vi ska äta middag på prima. Ja jag skulle ju ändå äta så de gjorde jag :D Blev sallad *muuums*
satt o tjata lite o så.
fick ett par skor faktiskt ;) tack söto!!

Dessa!

 fiiina va :D

Sen va jag inne en snabbis på Gina och inhandla denna söta shortan :)

 

Tog ett kort på alla skor som just NU ligger i hallen, alltså finns mer  källaren o hemma hos päronen och hänger även skor brevid hatthyllan hahaha...

behöver nog rensa bort sommarskor o så kanske.. Tar ju upp hela hallen haha!!




Slänger in en videoblogg oxå.. Va ju trött o sliten i morses.. MEN BJUDER PÅ DET!!
OCH sen undrar ja varför jag håller på med mitt hår HELA TIDEN. Inte alls jag o flaxa med håret sådär all the time.. skyller på tröttheten haha..




Nej nu ska jag göra annat!! puss hej

Kommentarer
Postat av: Annelie

inte ql att du får ont i jobbet det är inte så att du använder kroppen fel när du arbetar?

så vidare du inte har någon värksjukdom förstås.

jag hoppas din värk släpper



Acceptera din smärta

följ ditt hjärta.

lyssna inte på din hjärna

utan tänk varje dag

jag är stjärna.

Och jag KAN

utföra saker

trots smärta, minsann.



lust och hjälpa mig?



hjälp mig gärna med att skicka info i mitt inlägg kring utanför- och vänskap. din egen historia eller åsikt allt kommer vara anonymt vid sammanställningen på SÖNDAG den 17 OKTOBER vore snällt

jag länkar alla som tack i ett inlägg!



kram tjejen

2010-10-11 | 22:28:56
URL: http://risusgenerofortuna.blogg.se/
Postat av: Jennie

hihi söt du är gumman =)

2010-10-12 | 10:39:51
URL: http://ridermann.blogg.se/
Postat av: linda - EN GOTT&BLANDAT PÅSE

vilka snygga skor :D

2010-10-12 | 10:56:08
URL: http://mylifeaslinda.blogg.se/
Postat av: Sandris

Hihi va söt du e. Fortsätt att videoblogga gumman :) Superfina skor ju! Va snäll hon e:) PUSS & KRAM

2010-10-12 | 22:34:07
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh men fy fan vilket fint badrum du har fått!!! Skitsnyggt ju!!! =)

Pöss

2010-10-20 | 17:57:17
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: