Fotbad

hej på er..

Sitter i soffan och slappar..
Har varit på praktiken i dag, trodde inte min fot skulle klara hela dagen, men jag bet ihop och jag e riktigt stolt.. för smärtan har varit jobbig. Men jag fixa de.

Åkte direkt ut till mamma o pappa efter. Så mamma kunde kolla på foten och pyssla om mej lite ;)
Mammas flicka yes i´m <3

Fick med mej ett fotbad hem som jag strax ska sätta fötterna i *häärligt* Kan va bra för foten kanske?




Me Today




Jag är så jävla TRÖTT på att folk ska lägga sig i mitt liv..


Det är ju halloween i helgen och JAG VILL UT :D (Om foten e bättre vilket ja hoppas på ) Någon som e sugen på lite fest? Vore massa skoj. Hör av er här eller på mess =)

Nu ska ja ta mej mitt efterlängtade fotbad..

puss på er

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tur man har sina föräldrar, jag är oxå mammas flicka!! Förstår inte hur man någongång ska klara sig utan sin mamma.. Hon är ju bäst! Hoppas de blir utgång då för då får du komma och hälsa på mej. Jobbar på lördag!

2010-10-26 | 07:10:22
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: lina

hoppas verkligen att foten är bättre idag gumman, vad jag fattat för så e halloween ute nästa helg. fattar inget men det ser ut så i allafall.. vi får se hur det ser ut närmare helgen jag jobbar ju men jag får stå ut kanske =) puss

2010-10-27 | 00:35:06
URL: http://liniz.devote.se
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Gud vad gött med fotbad! :D

2010-10-28 | 15:38:07
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: