Frågor ;)

Japps här kommer några frågor som jag ska svara på :D Ja gör detta lite snabbt för jag borde sooova för längesen så jag inte är helt död första dagen på praktiken :D Men börjar ju 10 så liiite sov morgon hihi..

1. Vilken svordom använder du mest? Jävlar och fan
2. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Har inte ställt den än, men blir väl mellan 08.20- 08.30
3. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Vara med på bilden.. Jag är ju EGO som ni vet
4. Vilken var den senaste filmen du såg? På tv ikväll Flightplan för 3 ggn..
5. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En resa till Las Vegas el Hawaii för heeela familjen och min närmsta vän.
6. Vad åt du till middag senast? Lövbiff med stekta grönsaker och fruktsallad till efterätt :D
7. Vem var den senaste som ringde dig? Heeemligt ;)
8. Diskar du din egen disk? Klart som FAN att gör gör
9. Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Kan inte säga, But i´m still mad at you.. *grr*
10. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Kom igen nu Bella, du fixar det!!
11. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det? ÖHH JAAA!!
12. Var köper du dina matvaror ifrån? Affären antagligen *höhö* Nej men blir mest ICA!
13. Är du trött? YESSS så nu ska jag soooova.


Där har ni 13 snabba frågor.. :)
puss på er

Ps: Missa inte mitt fina video inlägg när jag gör fruktsallad hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: