Fredag/ Lördag

Har varit dålig på att uppdatera i dag med.. Sorry!!

Va hemma vid 18 tiden och då tog jag en lååång varm dusch och sen värme jag lite mat och la mig i soffan.
Började kolla på Idol men hann bara se en liten stund innan mina ögon slockna..
vakna precis för o se vem som åkte ut.
Japps jag var trött haha!!

Men har ju varit sjuk nästan hela veckan, sen komma in o jobba så många timmar när man inte riktigt e helt hundra. Så då e det klart man blir trött.
Fick sluta 17.30 i dag och de va skönt.

Shär fint här vi det i skövde *Jag gillar inte snööö och vinter* O vem fan beställde detta väder i oktober *grr*



Nu sitter jag o kollar på film på tv. deep blue sea... som jag har sett många ggr. Eller jag kollar väl inte direkt, men den är på.

I morgon ska jag mysa med lilla hjärtat emilia hela kvällen. El när jag hämtar henne så är det väl dax för henne och sova. så får hoppas jag får pussa på henne en liten stund innan hon somna ;)

Me today



Nej nu ska jag kolla några på gossip girl och one tree hill =) Jag kan ju inte hålla mej, så mååååste tjuvkolla haha..

btw såg ni lyxfällan i går.. aså blåst blåst blåst!! Inga mer kommentarer.
Ja hon e ifrån skövde och ja hon har bytt namn.

puss på er mina fina vänner och läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: