Freeedag!

Hejsvejs på er..
Nu är jag hemma och de betyder... FREDAGSMYS

Har gått bra i dag med, sysselsatt och mycket folk i dag faktiskt.
Va med om lite läskig grej i dag.. eller JAG tycker de.. och dom ja jobbar med oxå haha...

Jag gick ut till lagret.. en bit ifrån affären.. och trycker man inte till dörren ordentligt så e den fortfarande öppen..
Men ja skulle ändå springa fram o tillbaka, så tryckte bara igen den..
men varje gång ja kom va den öppen..
alltså en står plåt dörr.. ja trodde först att de kom med våran leverans, men sen kom ja på ett den hämtar vi ju själva nere i källaren..
lite läskigt va? att dörren står öppen fast ja stägt den och ja fråga någon om de varit där, men nopes igen..
spökar kanske?

Nu ska jag ställa mej o laga mat, blir köttfärsås och spagetti.
sen måste ja hinna diska innan Idol börjar.. så snabba puckar nu hihi.. så därför ja bara uppdaterar lite fort :D

Gjorde pannkakor typ för första ggn i går. eller ja har ju gjort med mamma, men inte själv haha..
illa va ;)
Men dom blev god, ( går nog inte misslyckas) haha..



Värmefläkten är på för fullt.. ja fryser som FAN!
så fort solen försvinner så är det fan som vinter ute, dax o gå ner i källaren o hämta mina vantar..
brrr!!!

Jag Idag



Nej nu måste ja laga mat så ja hinner..
Jag skriver mera sen..

puss hej


Orkar inte skriva ett helt nytt inlägg ;)

Kollar på idol nu och har videobloggat.. Flummar som vanligt haha



see ya :D

Kommentarer
Postat av: Fanny

Trevlig helg bella

2010-10-15 | 22:09:53
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Jennie

Usch vad läskigt =/ Men det har säkert en bra förklaring som man ALDRIG får reda på...hihi =)

2010-10-16 | 11:58:50
URL: http://ridermann.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Yammie med pankisar! =)



Går det bra på praktiken? Är du på Hemtex också?

Pöss

2010-10-17 | 11:57:41
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: