Fynd :P

hej på er..

Gud va trött o seg jag ÄR NU :D
Ska strax värma soppa som blir min middag *mums* Ost o broccoli soppa :D

Sen är det bröst cancer galan ikväll som jag hade tänkt o kolla på.



I dag har de varit full rulle på praktiken.. Har varit massa folk inne i dag pga av att vi har rea på halva rea priset. Det e GRYMT =)

Så inhandla detta i dag :)



Allt skulle egentligen gått på typ 150 kr och jag betala ENDAST 50 kr :D
Det är ju som hittat hihi..
ska handla den minsta lila korgen i morgon oxå. För ville inte dra typ 13 kr på kortet haha..

Ska ha smink i det största ( har ju en heeel del ) och i den andra ska ja ha borstar och sånt i. Den jag handlar i morgon vet jag inte än haha..
och dom lila doftljusen ska självklart stå på toan ;)

Just nu har jag sjukt ont i armen.. har strykt heeela dagen. alltså från 10-18
Jag som innan typ aldrig hållt i ett strykjärn är riktigt stolt hahah..
allt från gardiner till påslakan till dukar..
Alla julgrejer ska förberedas nu.. och jag hann inte klart så får fortsätta i morgon. Då kan ni tänka er huuur mycket det är haha..


Me today



Nej nu ska ja värma lite soppa ;)

Ha en toppen kväll <3

puss

Kommentarer
Postat av: Helen

Underbart att fynda.. :D

Kram

2010-10-28 | 20:47:56
Postat av: Jennie

Vilka fina korgar och ljus, roligt att förnöja sig =)

Jag hatar oxå att stryka, men jag måste erkänna att det blir snyggt när man stryker det så man borde göra det oftare =)



Kramis

2010-10-29 | 07:02:50
URL: http://ridermann.blogg.se/
Postat av: Rickard

Åh! Värmeljus är ju så mys, kommer ju lätt att placera ut sådana i lägenheten under vintermörkret.

2010-10-29 | 20:43:51
URL: http://rickardadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: