Godmorgon

godmorgon på er..
Nu ska ni få ett morgon inlägg för en gångsskull..
Vakna 06.25 och kunde verkligen inte somna om.. så gick upp vid 07.05.
Va nog för att min kropp kände att den hade fått dom timmars sömn som jag behövde..

Gick ju faktiskt o la mej runt 23 i går. Och det e tidigt för mej.
Burkar annars komma i säng runt 02.00 :)


Ska iväg till praktiken som vanligt sen.. och nu längtar jag till helgen. Jag vill vara ledig =)


Jag e så trött på vissa grejer nu. Folk som sitter o gnäller..
Aså fine gnäll gärna, för det vet jag med mig att JAG SJÄLV GÖR.
Men gnäll då om saker som är VIKTIGA...
Vad glada för det ni har och inte det ni saknar..

skrev nyss et lååångt inlägg. Men har en tendens och missuppfattas så radera de.



Nej nu ska jag faktiskt äta frukost.. Första ggn på jätte länge. Äter ju inte frukost. Men nu har jag vart vaken så länge så känner mej faktiskt hungrig.
och kan  inte hålla mej fram till lunch sen.


så nu blir de norskt bröd *love it* med ost och isvatten framför the voice.
Sen är det dax o få på sig ett ansikte innan jag börjar oxå. Tiden sprang visst iväg haha..

Btw så kanske de kommer löshår till mej på fredag ;)

Ha en toppen dag alla mina underbara vänner och självklart ni som läser :D

puss










Kortet från igår, Har ju nämligen inte tagit något på mej idag :P


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Trevlig dag du också babe! =)

Snaaaart är det helg! ;)

Kram och pöss

2010-10-28 | 10:57:56
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Helen

Gnäller gör vi nog alla. Men detta med vad tex jag tycker är viktigt el du el någon annan är ju alltid olika :) Så man gnäller jo om och över olika saker :) Kram

2010-10-28 | 20:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: