i need you now..

Hej på er!!

Har inte orkat uppdatera förens nu, men har varit vaken i typ 3 timmar :P
Är nog för att jag egentligen inte har något roligt att skriva.

Är iallafall hemma hos mamma o pappa! Har sovit här i natt! *myyys*

Blev idol i går och massa gott och äta på.
Vad tyckte ni om att Sassa åkte?

Jag tyckte de va fel... Jag e glad att linda klara sig men den som jag egentligen tycker skulle sitta löst är alice!!


detta är alice.. för er som inte lärt er namnen på dom än haha!!
Ja gilla henne när bagge tog ut henne, men vet i fan vad hon gjort med sin röst..tycker inte alls hon sjunger som hon gjorde när hon blev uttagen.. ELLER?!!

Helt klart bäst i idol är Olle och Geir *gillar dom starkt*

I dag är det lördag och vad händer??

Skulle ta det lugnt i dag o bara slappa..Men har fått värsta energin haha..  SÅ VAD SKA MAN HITTA PÅ??

Bästa med o sova hemma hos päronen är när man vaknar så har man frukost framdukat..
Äter aaaldrig frukost, kanske högst 2 ggr i månaden haha.. MEN när jag e här så äälskar jag frukost.. KONSTIGT:P



Nej nu är jag rastlös.. Mamma o pappa är inte här..
dom åkte i morses för att svägerskan behövde hjälp med barnen..
Filip skulle på avslutning i fotobollen , simon kunde inte följa med för stackarn har halsfluss.. Filip har nog smittat honom för han hade de för någon vecka sen.
så svägerskan ska in med han till kss..
så mamma är med emilia och pappa med filip..

OCH JAG SITTER HÄR... HAHAH!! kanske ska ta o åka hem till mitt place? Men orkar inte :P

Vad ska ni göra i dag?

puss

Kommentarer
Postat av: sandra

såå, vad hittade du på sen då gumman? :) PUSS

2010-10-09 | 21:16:58
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: Annelie

tips till dig du kan intervjua mig om du vill och lägga upp intervjun som ett inlägg om du vill så har du något att skriva om ;) hör av dig !

2010-10-10 | 01:16:51
URL: http://risusgenerofortuna.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Näää hon sjöng bättre när hon blev uttagen, nu har hon någon konstig tillgjord bäbisröst på något sätt.... =(

2010-10-10 | 15:42:07
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: