It´s time..

Hej på er..
Hade skrivit ett inlägg men självklart råka jag trycka bort den.. suck!!
Förr sparades alltid inläggen om man gjorde något fel.. Men nu gör de inte de!!
Jaja bara att skrivca om det då, va ju inte så mycket.

Är hemma idag med, Men i morgon SKA jag tillbaka till praktiken..
Så detta inlägg kommer inte bli så roligt eftersom ja inte har  något att skriva just nu.. 3 dagar instängd är inte så roande kan jag medela är..

Måste kila till affären oxå efter jag skrivit klart detta.. Mina cigg är slut och har inte rökt sen i går. Det är det första jag gör när jag vaknar annars. Men nu vakna jag ju 14.00 i dag så har klarat mig än :D

Ja eftersom ja inte har något roligt att skriva just NU..
så får ni rösta på ego kort på mej ;D

Ni vet ju hur de går till haha..

  

  


Nej nu ska jag kila ut och handla cigg ;)

Puss på er..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Vill du vara med på fototävling på min blogg?

Anmäl dig enkelt med en kommentar på min blogg, med en länkning till ditt inlägg och foto så är du med :)

Vinnande foto publiceras på min blogg med länkning till vinnande blogg.



Veckans tema är HÖST.



För att delta alltså lägg upp en höstig bild i din blogg, länka till min blogg och tävlingen. Lämna sedan en kommentar så jag kan se din bild.

2010-10-20 | 15:52:07
URL: http://anniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: