Jag undrar..

Mamma och pappa åkte för en stund sen. Dom va här en stund o fika med mig.
Lämna min tvätt och mat tills i morgon :D Jag har det bra jag hihi..

sen va jag i affären en snabbis så ja kunde köpa cigg och ägg.. ska göra pannkakor i morgon tänkte jag haha :D Får se hur de går ;)
Herregud 26 år och vet knappt hur man gör pannkakor, det är ILLA. Men det e ju sånt man inte gör varje dag direkt :P

Har fortfrande ont i huvudet, fattar inte varför de inte släpper..
Det är nog allt som pågår med everything just nu. Är det inte det ena som händer så e det de andra!!

Hade fick brev från csn i dag, och fatta iiingenting va de stod, massa papper om mina gamla lån osv och massa skit..
Nej jag får helt enkelt gå till skolan någon dag o fråga studievägledaren..
Men inget beslut e fattat för jag va inne på min csn sida och då stod de inget.. GE MIG PENGAR SNÄLLA :(
Men har en känsla av att de inte kommer lösa sig..
och OM de inte gör de.. ja då måste jag tyvärr hoppa av min utbildning..... JAG VILL INTE!! men då har jag inget val..

Va ute o rökte nyss och den där jävla spindeln vägrar ge sig el... hallå det e kallt nu..gå i ide eller DÖ!!
Jag ryser varje gång..

Bilden är inte rättvis, mycket större i verkligheten... ( jag skaka som ett as när jag tog den) för större spindel skräck än va jag har får man fan leta efter) fy fan!!!!



gahhhh!! fy fan vad äckligt!!!


Ikväll är det grey´s anatomy *wihoo* HOPPAS det är bättre i dag än va de va förra veckan.

Har egentligen inte så mycket att skriva för de har inte hänt något i dag..
Har hunnit med och städa mitt place iallafall.

Puss på er..

Kommentarer
Postat av: Sandris

Fy fan vad äcklig!!! Jag hade dött!!!

2010-10-14 | 10:05:58
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Haha, de tär du och Annis med spindelskräckis :D



Puss från spindeln ;)

2010-10-14 | 23:57:13
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: