Lördag

hejsvejs på er..

Då va det lördag.. Jag vakna kl 13.00 i dag att jag drömde att jag satt på toa och vakna då av att jag var kissenödig haha..
Har haft en sådan sjuk dröm med, vänner, inte vänner, polisen, drogprov, alkohol, mamma, pappa, andra föräldrar.. ja jag kan fortsätta.. skiit konstig hahaha!!

Har tagit en dusch för en stund sen och ska nog snart kasta i mej något att äta.. Finns INGET HEMMA så får se vad jag kan hitta haha *ILLA*
Men ska ha Emilia sen runt 19 tiden. För brorsan och svägerskan är på dop och då vill dom inte ha kvar henne där hela kvällen/natten och de förstår jag.
så jag får busa och natta lilla hjärtat idag <3

så ska rota uppe hos brorsan o dom sen efter mat hahaha...

Igår när jag kom hem från praktiken hade jag ont i fötterna.. Men senare på kvälle fick ja jätte ont i min ena fot, kändes precis som ja vrickat den.. skit ont!!
Så smörja in foten när jag la mej med voltaren och trodde att lite sömn skulle hjälpa.. MEN NEJ!!
det gör sviin ont när jag går på den.. fan va skumt!! Jag har ju inte vrickat den.. hmm!!

Haha bästa som hände på praktiken..

Jag: Fan jag har en reklam snutt i huvudet som vägrar försvinna.
Camilla(jobbar med) : Ja ibland sätter dom sig hihi
Jag: Ja men va fan jag har ju inte kollat på tv sen igår kväll
Camilla: Vad är det för någon då?
Jag: bulleri bulleri bock... något sånt.
Camilla: SKATTAR.. men det e ju hemtex reklamen
Jag: SKATTAR, SAY WHAT!! ( min praktik e på hemtex) snacka arbetsskada el nått.

Här kommer lite bilder på mej ;) Svartvita såklart :P






ni missar en del inlägg under märker jag, :P

Nu ska jag sätta fart här.. puss

Kommentarer
Postat av: D i v a

Gumman, kolla så det inte är en propp i foten. så var de för mig när jag fick de ;( ! kändes precis som att man hade vrickat den! Puss

2010-10-23 | 20:00:21
URL: http://nattensskapare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: