Lördags mys

Har inte orkat uppdatera något sen jag kom hem förut, har duschat o legat på soffan som en lat mask :P
Orkar inget!!!

Väntar på att babe ska komma, men förjävla seeeg. Hinner ju somna snart haha!

Idag blir de mys lördag!
Utgången förra helgen räckte nog en månad för mej, känns som jag fortfarande är bakis :P nää då.
Det är bara inse... Bella du börjar bli gammal och orkar inte med haha..

Hade myskväll med föräldrarna i går. Satt o kolla på Idol och åt chips och godis.
sen spela vi spel, som vi alltid gör när jag är där haha..
somna dock väldigt sent och då hade jag varit vaken ca 20 timmar :P

Idag va jag o pappa nere hos brorsan och hämta pizza.. MUMS!!
sen va jag o handla lördags gottit..
popcorn, cola och godis *gilla*

Blir film senare sen.. Ingen bra på tv i dag..
så har knight and day på datorn.. så blir att se den =)

Vad tyckte ni om finalisterna i Idol i går..?
Jag e glad att olle och gair eller hur han stavas gick vidare iallafall :D

ME!!



Bara jag som tycker att det är lika kallt inne som ute?
Ljus tända all the time och hade till o med på värmefläkten här om kvällen..
HÖST.. fy!!!

puss på er

Kommentarer
Postat av: Linda Bladh

Knight and day är jättebra :)



Ha en mysig kväll!! sommna inte ifrån några ljus bara..



Kram/L

2010-10-02 | 19:36:33
Postat av: Sandris

Jo jag håller med om att det är iskallt! Jimmie har höjt värmen nu så du får komma hit o värma dig hihi :) Det kommer ju fler gånger & som sagt, du missa ju inget direkt...:P Men trevligt var det! Händer idag då? Jag tänkte börja plugga till provet, men gud va segt det är att komma igång! PUSS<3

2010-10-03 | 10:36:48
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: ♥ FOTO ♥ Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Men duuuuuuu, du har ju tid att träffa babe och familjen och mysa, nu tycker jag att vi MÅSTE fika snart! En timme hinner vi väl?! =)

Pöss

2010-10-03 | 12:08:59
URL: http://spindeltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: