Lycka!!

jag e ganska uttråkad så tänkte att jag uppdaterar igen ;)

Ligger faktiskt och kollar på desperata hemmafruar på nätet.. Men den håller på och hackar hela tiden så snart stänger jag fan av!!
( så går de Bella när du försöker tjuvkolla på avsnitten ;) hihi )

Förut så hade jag iiiingen aning om vad jag skulle hitta på för mat i dag.. Jag va liksom inte sugen på något.
Men så kom jag på ;)
Tacopaj fyllning fast utan pajen och nacos chips i botten istället :D
och det blev suger gott :D Så tar med liten till skolan i morgon :)



ser kanske inte så gott ut MEN det är det hihi.. ( säg till om ni vill ha recept haha )

Idag har jag faktiskt storstädat och nu känns de så skönt att det är gjort. Kasta till och med 3 påsar med kläder som jag ABSOLUT INTE använder..
och sen packa jag ner alla handdukar och bäddsett som ska hem till mamma så hon kan tvätta ;)
( bortskämda jävla snorunge tänker ni säkert) Men jag tänker inte tvätta i min tvättstuga.. Tycker det e snuskigt haha..

Va i affären förut o inskaffa mej även en svallertidning och fördriva tiden i soffan med. Sen har ja min godispåse som legat sen i helgen och jag norpar faktiskt någon när jag läser ;)

  


I dag har de varit inne sjuuukt många på min blogg och inte en ända har kommenterat :/
Ja gillar ju och läsa era kommerntarer även om det bara är hej ;)

Nä ska mysa en stund nu

puss
 

Kommentarer
Postat av: Sandris

Åh det såg smaskigt ut :) Godispåsen med hehe. Nu blev jag ju hungrig när jag läser din blogg:P PUSS<3

2010-10-07 | 18:56:48
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: Erika

Jag läser lite oxå:)

2010-10-07 | 20:24:23
Postat av: EVE

Haha! Kul att någon ser mig i rampljuset ;)

2010-10-07 | 21:02:38
Postat av: Linnéa

Sv. Tack för svaret,vilken bra koll du har, då vet jag! :) Tack så mkt, fortsätt med tjuvkollandet ;)

2010-10-07 | 22:27:06
URL: http://klackarnaitaket.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Fyra veckor flyger förbi! =) Pöss

2010-10-07 | 23:11:26
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Therese

Helloj!!! Jag läser men suger på å kommentera...sorry :-// Receptet får du mer än gärna lägga ut :-) Kram på dej

2010-10-08 | 07:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: