Nu jävlar :P

ska blogga lite snabbt innan ja gör mej klar för sängen:P

Dagen:  Har vilat hela dagen.. skulle ta tag i städningen men orken fanns inte. Hann diska sen va jag heeelt slut.
så får ta det i morgon helt enkelt..
Mamma ringde vid 5 tiden o fråga om jag ville följa med till brorsan o svägerskan en stund o fördriva tiden..
hon sa att jag lika gärna kunde "vila" där som hemma :)

så jag följde med och de va bara brorsan och mina brorsöner hemma, svägerskan och emilia var i jönköping..
så vi laga mat och satt och åt och hade mysigt.. jag vila inte så mycket, vilket jag egetligen visste när jag åkte upp.
så nu e jag helt slut och värken göör så ont nu..
pratat för mycket haha..

men det va skönt o komma ut lite och bara va med familjen <3

Frysit hela dagen.. ( kroppen e ju inte hundra av denna jävla inflamation) så när jag kom hem förut så saknade jag mitt badkar soooom fasen..
så satte på värme fläkten på MAX och på med massa kläder.. så lite värme har man allt fått upp nu :P


Nej hade inte så mycket mer att skriva.

godnatt på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: