Ondag

hello...

Fy fan vilken huvudvärk jag har.. så kommer inte bli sent i säng i dag inte.. Är trött oxå så skulle kunna somna nu. Men kollar på grey´s anatomy och sen vill jag ju se paradise hotel..
Men repsrisen e så sent, så frågan e om jag kommer orka va vaken tills dess :P

Kollar ni på det?

I morses när ja skulle gå till praktiken kom ja på att jag inte gjort någon mat tills i dag *smart bella* så fick smöra med mig några smörgåsar.. Så tror de e därför jag fick huvudvärk.. levet på typ 3 smörgåsar på hela dagen tills jag gjorde middag nu ikväll vid typ halv 8.. INTE BRA!!

Va inne på H&M en snabbis på min lunch och inskaffa detta..



Nytt puder för mitt va totalt sluuuut.. :P
och ett par lösögonfransar.. Har faktiskt ALDRIG använt de, så va dom billiga så kände att jag ville testa på de hihi.. så när jag fått på mej dom och när de blir så ska ni få se ;)


Me Today




Slänger in en videologg oxå ;)



Hoppas ni alla har haft en toppen dag??

PUSS

Kommentarer
Postat av: lina

men gumman då hoppas att huvudvärken släpper snart... Kollar faktiskt också på greys för en gångs skull=) pussa

2010-10-27 | 21:35:31
URL: http://liniz.devote.se
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Det skulle jag vilja testa nån gång också även om mina fransar är lååånga när jag kletar på mascara (när jag orkar! haha).



Ha en fin dag gumsi!

Pussen!

2010-10-28 | 11:04:21
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: