Sååå skönt!!

hejsvejs..
Ska uppdatera lite snabbt för jag måste plocka lite här hemma.. Känns som de ser förjävligt ut..
Orka verkligen inte i går.. Men det är mest skolgrejer som ligger ÖVERALLT.

Ska bli hämtad om en stund för jag ska ut till mamma o pappa och mysa med dom ikväll <3
Alla ( nästan alla ) i klassen ska på after work i dag o sedan gå ut, ja funderade på o följa med, men nu orkar ja inte jag e såååå trött och vill bara gosa upp mej i päronens soffa och äta godis och kolla på idol haha..
 så de duger likabra :D

Fick tillbaka mitt sista bransch och produktkunskaps prov i dag..
Provet som jag verkligen tyckte gick sååå dåligt, jag lipa ju nästan för att de gick så kasst.
så har gått hela veckan o sagt att det är ett IG..
MEN det var det INTE.. jag fick faktiskt Godkänt *wihooo* att jag blev förvånad och glad såklart..
GÖTT!!!!

Här är videon på olle som jag skulle läga upp i går som inte funka..



jag hoppas att juryn väljer ut honom i dag för annars blir jag ledsen haha..

 Me today

Nej nu måste ja sätta lite fart..
tar med mig datorn till ryd för jag vet inte om jag kanske sover över där inatt :D

puss hej

Kommentarer
Postat av: Sandris

Åh vad mysigt med hemmakväll med familjen! Det är GULD! Du missade inget speciellt igår, visst hade vi kul men ute var det värdelöst. Bogrens var stängt & knappt en kotte ute...du gjorde helt rätt! Vad händer idag då? Visste att du skulle klara provet, du kan du!!! <3 Puss Gumman min

2010-10-02 | 11:20:29
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: