Sista dagen

japps nu är jag hemma och de va sista dagen i skolan för på måndag går jag som ni redan vet ut på praktik i 4 veckor..
känns rätt skönt faktiskt..
För de första att slippa gå upp 06.30 varje dag. ( kan nog sova iallafall till 08.15 ) hihi
slippa alla skolarbeten, läxor osv ( har ett prov kvar att göra, så får gå in under praktiken o göra de )

Men sen kommer ja gå länge på praktiken än va ja gör i skolan.. blir 10-18 varje dag.. så kommer bli tufft, särskillt när man inte "jobbat" på ett tag haha..
Men de ska nog gå bra.

hade data prov i morses och de gick åt heeelvete.. Vet att ja brukar skriva så och så får ja godkänt. MEN detta är så mycket fel på så de går inte få godkänt haha ( men ja håller tummarna )

Sen fick jag tillbaka mitt småföretagande prov som ja gjorde ( förra veckan tror jag ) och fick faktiskt 4 poäng från VG =) så jag e nöööjd. Oxå ett prov som kändes åt helvete :) Men du fixa de bella hihi...

Ska va hemma en stund till, sen ska ja spendera min kväll hos föräldrarna *love it*

Somna ca 03.00 i natt och kl ringde 06.30 så jag va rätt trött!!

Syns som fan så gjorde kortet svartvitt ( som vanligt när ja inte blir nöjd haha )

   


Gud va trröööttt jag är!! Skulle vilja sova en stund..
Kanske ska passa på ;)


puss o kram på er <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

fin blogg:)

2010-10-08 | 19:29:08
URL: http://barnetsrost.blogg.se/
Postat av: Linda

kul med praktik! vart ska du nånstans?



söt blogg! :)

2010-10-08 | 19:29:40
URL: http://teoretisk.blogg.se/
Postat av: Linda

sv: tack så mycket :) jag gillar hösten sådär måste jag erkänna. det bästa är alla fina dagar med sol och när det är klar luft och fina färger på träden :)

praktik på hemtex låter roligt. vad pluggar du?

2010-10-08 | 19:37:21
URL: http://teoretisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: