start..

tjingtjong..

Kom hem från mamma o pappa för en liten stund sen.
Så väntar nu ivrigt på att Grey´s anatomy ska börja *wihooo* är det ända programet jag inte har tjuvstartat att kolla på haha.. :D
jag kan ju fan aldrig hålla mej ;) men detta kunde ja hålla mej till :D

så ska skriva ett inlägg lite snabbt om dagen.

Min lärare ringde i morses och han hade fått listan om vilka praktik platser jag kunde tänka mej och självklart va alla dom med upptagna.. heeelt sinnes detta.
Men han hade ringt hemtex så jag fick faktiskt palla mej utanför dörren i dag även om jag ine var helt hundra
så jag kunde gå ner o presentera mej,,
och ska nu infinna mej på HemTex 10.00 på måndag morgon.. absolut inget ställe jag ville va på.. Men får hoppas 4 veckor går fort och nästa gång SKA jag ha åhlens :P

sen träffa jag faktiskt lina en sväng, åkte upp till hennes päron för hon skulle ta izafisa..
så satt och tjöta lite och så. *lovely* ses ju inte så ofta så när tiden finns så e den GULD <3

Blev tyvärr ingen uppdrag i dag ;) MEN jag lova er att de kommer inom kort haha..

Nej hade väl inte så mycker mer och skriva..

Me today.. ( syns ju att jag inte mår bra iallafall )



Satt o kolla på ett sjuuukt klipp i går som jag bara måste viisa er.. gahh!! Ni får vänta ett litet tag för de pratar lite i början...

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article7900721.ab


sen såg jag ett klipp på shakira.. JÖSSES va smaaal hon har blivit :/
Är liksom inte "hon" hon ska ju va lite kurvig..

avgör själva med att kolla på hennes nya video




puussss


ps: slänger in en videoblogg haha




tycker ni det e skoj att jag gör de? eller ska jag sluta?? hahaha...

Kommentarer
Postat av: Sandris

Åh, varför kan jag inte höra dig för?? :/

Mega nyfiken juh! Söt du e <3

2010-10-07 | 18:59:43
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: EVE

Hahaha vad go du är bella :D Sluta inte!!!!

2010-10-08 | 17:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: