Tandläkaren

Hello...
Är sååå trött och huvudet bankar som aldrig förr..
Ska berätta va som hänt i dag..

Skola som vanligt och guuuud va det gick segt i dag..
fick reda på i dag att jag inte kan va på babyproffsen för de har så mycket att göra att de inte hinner med en praktikant..
jättebra och säga det 1 vecka innan man ska börja..
Så nu gäller de och hitta ett nytt ställe på mindre än 1 vecka o presentera sig osv... SÅ MIN OTUR liksom...

sen till råga på allt fick jag ringa akut till tandläkaren, för min tand blir bara värre o värre.. i dag kunde jag knappt inte öppna munnen alls..
gjorde sååå ont..

fick då reda på att jag e utskriven från min tandläkare och fick vända mej till dig i skultorp.

så fick tid där 15.40 och hon va jättebra min tandläkare..
fick 3 sprutor bakom min tand där min infektion är.. gahhh ATT de gjorde ont.. hon sköljde och rensa osv..
sen fick jag penicillin inkletat bakom tanden, som ska sitta tills i morgon..
fick starka värktabletter.. en spruta med mig hem som jag ska försöka skölja med själv..

 

ser inte så härlig ut va :P

Hon tyckte absolut inte jag skulle ha kvar denna tanden.. så om 5 veckor ska jag dra ut det.. GÖTT!! så bli riktigt skönt o få bort tand jävlen haha...
DYRT är det dock.. men de får gå!!

Idag betala jag endast 75 kr :D

allt gick på 375 men man fick en rabatt på 300 kr ( något nytt) är så första ggn el va det är..
så de tackar vi för :D

Här ser ni hur svullen min kind är..



Nu ska jag vila och ta det lugnt enligt min tandläkare..

Hon fråga om jag hade varit förkyld för då kan detta uppstå.. Men nej de har jag inte..
Jag skulle iallafall inte stressa utan bara VILA..
rätt lätt när man e sjuuukt stressad i skolan..

Ja så har min dag varit..

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

De är så underbara på Tandis i skultorp. Skönt att du fick hjälp och skönt att de inte blev så dyrt. Ja nu satans ska den där tanden bort, har varit elak emot dig många gånger nu.. Dööööööööö tand dööööö...!!! ;-) Hoppas de blir bättre nu. Kramis

2010-10-04 | 18:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: