1 Månad..

yes det va fasen 1 månad sen jag va ute sist..
Så IDAG är det klackarna i taket som gäller på de nya stället :D

Blir jag, Sandra, emelie och lina som går ut, Vad jag vet än så länge hihi.. Men absolut ni som vill är så välkomna ;)

Igår så va jag i skolan hela dagen, sen va jag o sandra på stan en sväng och på elins esplanad en stund.
Va hemma en liten stund innan pappa hämta mej och jag åkte hem till dom och hade myskväll.
Åt tacos och kolla på barnfilm med simon ( han skulle sova där ) och massa onyttigheter *bad bad* haha..
Va sjukt trött så va nära på somna hela tiden. Funderade på om jag skulle sova där.
Men bestämde mig för att åka hem och sova i min underbara säng :D

Sovit 10 timmar i natt och de va riiiktigt behövligt. :)

Me yesterday


Jag gillar svart/vita kort :) Men det har ni nog märkt vid detta laget hihi.

Nej nu måste jag sätta lite fart här hemma.. Blir ingen er uppdatering i dag. Men i morgon kommer allt en uppdatering om kvällens bravader hihi..

puss på er

Kommentarer
Postat av: Helen

Hoppas ni får en toppen kväll <3

2010-09-25 | 22:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: