Äntligen fredag

haha kan ju faktiskt skratta lite.. För jag är överlycklig att det e fredag och helg. Men har liksom varit sjuk nästan hela veckan så va i skolan i dag och jag e redan helt slut och tycker det e skönt med helg haha..
Men det e ju för att man inte riktigt har formen än.

Idag gjorde vi klart de sista på projektarbetet och de ska redovisas på måndag (nervööös) Me don´t like redovisning :/ Sen gjorde vi data prov i morses och ja... Hmmm de va svårt tycker jag ! Men godkänt får man nog iallafall *Hoppas jag*

Ska inte göra provet i småföretagande på måndag, Vi har typ 3 st som inte gjort de så vi skulle göra de samtidigt och min lärare tyckte att på måndag var för tight tid. Så blir nästa måndag istället.
O jag e faktiskt lite lättnad för då slipper man sitta denna helgen o råplugga.. Har man hela nästa vecka liksom :D

Nu är jag sjuukt trött och vill bara sova en stund så funderar på det ;)

Vad händer i helgen då? Jag behöver en utgång känner jag. Bra ut o skaka rumpa :D
Vi skulle ju haft klassfest, Men så blev de inte nu, utan tar de längre fram.
så förslag på helgen..??


Jag i morses :P Ja bjuder på tungbilden (kom på att de va längesen jag gjorde ett sådant kort haha)


Nej nu ska jag vila framför tv:n lite o sen göra lite mat kanske

puss

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag har legat i soffan större delen av dagen, känner inte heller mig helt 100 =( Hoppas du hittar någon som vill gå ut och skaka rumpa med dig =) Puss & Kram

2010-09-17 | 19:14:56
URL: http://ridermann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: