Är det bara jag?

Som är sugen på flöööt mat när man e sjuk..
skulle göra allt nu för att få MAX mat.. Har choklad o chips hemma. Men vill inte ha det, vill ha onyttig mat..
Halsen e bättre men febern e kvar..
Så de har inte gått i många knop här hemma i dag heller..





Hade lagat på soffan länge förut och när jag skulle resa mej upp så sträckte ja ryggen o blev liggandes en stund och kunde inte röra på mej *läskigt*
För de ända jag tänkte på var att tänk om ja inte kan röra mej på hela dagen. VEM ska då hjälpa mej eftersom päronen är dom ända med nyckel och dom är i ROM!!
Men som tur va släppte de.


Igår kolla jag äntligen på the proposal och jag tyckte den va riktigt bra faktiskt =)
En skam att ja inte sett den innan, eftersom jag alltid ( oftast ) har de nya filmerna och kollar på dom. Men denna har jag bara glömt bort haha.. men bättre sent än aldrig ;)
Har ni inte sett den så gör det hihi..

I dag har de inte alls varit en bra dag..
ALLT har gått fel och är fel.. Vet inte om de e febern eller att jag mest e uttråkad.

Nej jag skriver inget mer..

bye




Kommentarer
Postat av: Helen

Nja, alltså jo kanske lite sugen på sådan mat när man är sjuk, men är sugen på sådant ofta haha..!! Krya på dig <3 Kramar

2010-09-15 | 22:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: