Babyproffsen

halloj!!

Nu är jag äntligen hemma efter en dag som har gått riiiktigt sakta känns de som haha..
Skola 8-14 i dag för sista timmen hade vi undersökning.
så jag o sandra drog till elins esplanad och gjorde våran undersökning. Gick bra :P

Sen hade ja möte å min praktik plats.
Va där och presentera mej så dom fick ett ansikte hihi..
HUUUR trevliga och goa som helst. Så kommer nog trivas som fisken i vattnet :D
Hon ena tjejen nadja gav mej lite kataloger så jag kan läsa på lite hihi.. Riktigt bra tänkt.
För är man på babyproffsen så ska man ju ha lite kunnighet ;)



Ett ex antal kataloger och kolla igenom innan ja börjar praktiken v.41
 
Nu ska jag laga lite middag och sen sätta mej o plugga.. Har prov på torsdag och det e huuuur mycket som helst.

Jag e såå trött, denna ständiga huvudvärk tar kål mej.. ja dricker bra och sover helt oki.. så är väl att jag kanse behöver mer luft än vad jag får. Så borde ta mej 1 timma varje dag till att gå ut och gå.
Men känns inte som tiden finns.
Hoppas de blir bättre snart!!

En trött bella i morses som bara ville krypa ner under täcket igen!!



Hoppas ni alla mår bra!!

puss hej


Lova lägga upp videos från i helgen och de kommer senare under kvällen :D hehe
så håll utkik ;)






enjoy ;)



Kommentarer
Postat av: Jennie

Lycka till på praktiken =) Låter skoj att vara där =)

2010-09-28 | 18:58:28
URL: http://ridermann.blogg.se/
Postat av: EVE

Det borde du göra :) Rensa huvudet från allt skolarbete och komma in med ny energi :D Funkade för mig!

Du är duktig!

Kramar

2010-09-28 | 21:18:29
URL: http://froknarnatapper.blogspot.com
Postat av: Helen

Åh va skoj med praktik ;) Kramis

2010-09-28 | 22:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: