Besviken

Hello!!
Har varit hemma i ca 50 min..  Så ska passa på och uppdatera bloggen medans jag orkar. Känns som jag kommer somna vilken sek som helst.. Men de ska jag självklart inte.

Varit i skolan hela dagen. Sen kom pappa o hämta mej för jag skulle hjälpa honom o skriva en sak på datorn.
så blev middag hemma hos päronen och massa snack o mys <3 LOVE IT!!!

Provet i dag gick SKIT!! jag e sååå besviken på mej själv!
Jag försökte verkligen och jag satt kvar till sist till o med när ALLA hade gått och försökte och försökte få till de. Men min hjärna hade hjärnsläpp och gråten va inte långt ifrån.
TROR NI DÅ ATT JAG KÄNNER PRESSEN pressen att prestera bra!!

Jag svara på nästan allt iallafall, men vet att mer en hälften e fel.. för jag har kollat nu i efterhand..
NÄ riktigt jävla besviken på mej själv som sagt.. DÅLIGT BELLA!!

sen är jag irritead som faan på min lärare N...
Begärde tillbaka mitt data prov. För alla andra har fått sitt..
Fick då som svar.. FÅR SE OM JAG FÅR ENERGI TILL OCH HÄMTA DET!! uuursäkta!!!
vad fan e de för svar och han hade ju inget o göra ändå.
Jag kunde inte hålla mej så sa som svar..Men tänk om jag skulle säga när du ger oss ett prov.  Att jag gör provet om jag har energi..
Näee jag e inget fan av den läraren iallafall!!!

Nog om skolan!!!!


I morgon åker jag hela klassen till Lager 157 och de ska bli grymt skoj.. Skönt o komma iväg en stund.

Me today
 

Puss ;)


Får se om jag orkar sen el om jag gör de imorgon..
Lägger om olika kort på mej så får ni säga vilken som e bäst ;) som ja gjorde för ett tag sen haha..

nu ska jag mysa.

bye bye

Kommentarer
Postat av: ♥ FOTO ♥ Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Gumman då, jag håller tummen för att det ändå gick bra!!

Stor kram!

2010-09-25 | 20:05:36
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: