Bråket mellan kissie och Paow

Hej Hej..
Jag ligger i soffan och mår inte alls bra.. när ja skulle lägga mej i går så kom huvudvärken tillbaka.
Va ju bakis hela dagen. Men de försvann mot kvällen.
så somna halv5 i morses.
Kunde ju absolut inte komma upp när kl ringde 06.30 så somna om till 10.30.. Vakna ett ex antal ggr där i mellan.
Yes de är ALLTID något med mig.
Så har bara legat på soffan hela dagen. SKIT DETTA!

Men huvudet känns bättre nu o ska snart sätta mej o plugga!

Måste ha en liten diskussion om en grej haha
Jag vet inte om ni följer "stor bloggarna"
Men har varit ett bråk mellan kissie och paow och de har anmält varandra och dittan och dattan.
Paow säger at kissie har sparkat henne och visar upp i sin blogg värsta blåmärket..

Först tänkte jag att nej aså visst kissie är verkligen en BITCH i sin blogg iallafall. Känner inte henne så ska inte yttra mej egentligen.
MEN trodde inte att hon kunde göra detta..
Ja diggar paow som fan för hon har verkligen skärpt tills sej och mognat. Kan nog tacka Hugo för detta!
Så fick ja se ett inlägg där ÄGAREN på stället berättar sanning om allt. el iallafall ALLT innan bråket starta.
SÅ NU... LÄTT att kissie har sparkat paow.

jag kan inte lägga in videon men den ligger på videofy.se och kolla under mest sedda så kommer ni se.

jag är glad att man slipper allt sådant här drama som alla storbloggare har!! HERREGUD VÄX UPP!!

vad tycker / tror ni om helka bråket?


Dom två inspelningarna från krogen i helgen ligger numera uppe på facebook haha..
Men så fort jag blivit accepterad på videofy så kommer dom upp här. För er som läser och inte har tillgång till min face ;)

nej de va väl allt. för stunden iallafall

puss hej


Paow VS Kissie





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: