Det är jobbigt!!

Jag kom hem för ca 30 min sen o jag va bara tvungen att sätta mej lite i soffan o slappna av innan ja börjar plugga.
Kl 8 i morgon bitti ( min lediga dag) ska jag infinna mej i skolan för och göra prov..
inte så spännande :P

Har huvudvärk i dag med.. har haft de hela veckan och de tar kål på en..
I går somna jag faktiskt runt 23 tiden och vet i fan när de hände sist haha.. Men inte är jag utvilad för de.
Jäkla stress aså!!

sen mår jag så otroligt dåligt över detta med pengar..
vill bara att de ska lösa sig med csn SOON!!
Jag mår inte bra.. Kan inte göra ett skit!!!

Att vara i min sits är föööörjävligt..

Nu ska jag sätta lite fart.. Fredrik i klassen va snäll nog o ge mej hans anteckningar som jag kan plugga på tills i morgon.. GULD ju :D

hööörs seeeen..

bye


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hoppas verkligen huvudvärken försvinner snart och att du får rätt på CNS gumman. Sjukt jobbigt att gå runt och oroa sig för sånt. =( Kram på dig

2010-09-29 | 18:05:52
URL: http://ridermann.blogg.se/
Postat av: Sandris

Usch, huvudvärk är nått bland det värsta som finns :( Tycker synd om dig som ska behöva göra provet så tidigt, jag hade inte ens fått igång hjärnan:P Lycka till!! <3 Tycker om dig me juh :)

2010-09-29 | 22:45:43
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: