Frozen

Ja jag får väl uppdatera en gång till i dag då.
passar på när jag ändå är sjuk.. Annars tar ju skolan all tid och då försöker ja skriva ett inlägg om dagen iallafall..
så ska skriva lite till nu haha..

Har ju bara legat på soffan hela dagen o sovit från o till och ätit massa värktabletter för o hålla febern borta.
så då passa jag på o sätta på en film och det blev...
FROZEN
Men nja de e väl ingen film jag skulle kunna se igen.. Den va inte alls som jag hade trott.. Den va till o med långtråkig.
Så ska ni kolla på den så räkna med att de händer ju inte direkt så mycket..

Trailer



Nu ska jag väl sätta på en till film kan ja tänka mej..
The proposal ( har inte sett den än haha ) eller
we own the night ( någon gammal oxå från 2007 tror jag)

så får se vilken de blir faktiskt..

Uppdaterar nog inte mer ikväll så hur filmen jag väljer ikväll var uppdaterar ja i morgon. Håll utkik :P

puss

Kommentarer
Postat av: Jennie

Usch och fy för att vara sjuk, men skönt att ligga i soffan =))

2010-09-16 | 20:06:18
URL: http://ridermann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: