Hugo & Paow

hej hej..
ska bar uppdatera lite snabbt o sen skiter ja i det. Ingen motivation alls kan jag medela er!!

Har precis ätit lite mat, aaaallt för sent på kvällen, men har inte mått så bra när jag kom hem från skolan, fick sååå ont i huvudet o va tvungen att vila.
sen va jag tvungen att gå o handla oxå, fanns liksom inte så mycket att göra mat på..
så blev pasta med champinjoner, mini majs och haricoverts.
så får bli den maten till skolan i morgon oxå.. för jag orkar inte göra något annat.

Nu kommer stressen.. SHIT!!
såå mycket på en gång i skolan.


- Prov på fredag i bransch och produktkunskap
- Prov på tisdag i småföretagande A ( bytte dag för egntligen hade vi de på måndag) men flytta en dag.
- Projektarbete som ska va klart om 1.5 vecka typ och då ska man hinna skriva fakta och hinna intervjua en "gamling"

- Plus att man ska göra massa frågor

Ja jag visste att de skulle bli tufft redan innan jag börja. Men de gäller och ligga i.

Nej jag har inte tid att sitta här... Måste duscha och sen sätta mej o plugga.



Ps: Ni missar väl inte inläggen under ;)



Typ såhär kommer jag sitta hahaha




haha har väntat på Hugo & paulinas låt för jag varit så nyfiken :) Men seeeeriöst, va e detta haha!! Lika pinsam som kisses låt..
Håll er till att blogga och låt resten sköta musiken ;)



Jag i morses.. Va sååå trött :D så bjuder på denna haha

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

SJUKT dålig låt! Hahaha... de kan ju inte sjunga! Mohhahaha =)



Puss

2010-09-06 | 21:08:02
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Helen

SJUKT dålig låt..!

Och hej och hå vilket plugg tempo, men de kommer du fixa ska du se. Bara att ligga i o de verkar du ju göra? Häng i och kämpa på, kommer gå hur bra som hellst vännen <3 Kramar

2010-09-06 | 22:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: