I´m telling you

godmorgon/godmiddag..

Va skönt o vakna 12.30 i dag kan jag säga er haha.. Är ledig o då ska man ta vara på de :D

Vad jag ska göra i dag är lite oklart.. Förutom att jag måste plugga! Men sen får jag se om jag e inne hela dagen el om de blir en fika på stan el något.
Någon som e sugen på en fika?

I går kolla jag på

The Bounty Hunter
O jag tyckte filmen va helt okey! Varken jättebra el jättedålig! Mittimellan haha!!

Har ni sett den och va tyckte ni?

Trailer!




Sen har jag laddat hem filmen The Last Song.
Tänkte om jag hade tid över i kväll så ska jag nog kika på den faktiskt :D

Någon som sett den då? Bra? Dålig?

Trailer




Som ni fattar ÄLSKAR jag o kolla på filmer hihi..

Talk to you later!!
bye bye

Kommentarer
Postat av: Sandra

Film e ju alltid mysigt :) Det var grymt skönt att sova ut idag, vilken lyx vi har ;) Puss & Kram

2010-09-02 | 14:17:14
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: