If it´s ture.. It´s true..

Hej Hej..
Kom hem för en stund sen och jag har huvudvärk.
Måste plugga.. Men får nog vänta en stund så de släpper.

Fick tillbaka bransch och produktkunskaps provet i dag och jag fick 3 poäng från VG =) Mer än vad jag hade förväntat mej, så jag e riktigt nöjd. Jag säger att det är VG- haha..

I morgon får vi tillbaka data provet och det är jag mer nervös över *gahh* Men ett G måste man fått eller??!! Haha.

Skulle redovisat i dag. Men så blev de INTE! Så får bli i morgon. Kul och gått omkring och varit nervös över detta hela jävla dagen och så blir de inte av. Rätt irriterande. Men men=)

I går kom mina päron hem från Rom och självklart hade mamma köpt en present till mig hihi..
Ett par skor och jag gilla dom MASSOR =)
tack underbara mamma <3

Dessa är det



Kunde säkert tagit ett bättre kort för man ser inte så mycket. Men ett par låga stövlar och INGEN som kommer ha dom heller hihi :D

Så vad tycker ni om valet?
Jag har inga kommentarar förutom att hur fan kan man rösta på SD.. heeelt sjukt. Min mening!

Nej nu ska försöka vila huvudet lite.

Me tody



puss

Kommentarer
Postat av: Sandris

Fint kort! :) & stövlarna va skitsnygga juh!! Jag letar själv efter ett par låga,platta stövlar, men inte hittat några jag gillar än. Stackare, sjukt störande att vara nervös en hel dag....finns ju inget jobbigare! Nu ska jag bli frisk så vi ska shoppa på lager & festa i helgen :D tycker jag<3

2010-09-20 | 18:08:24
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: bloglovinbyten-ja

Ett ord: Katastrofval!

2010-09-20 | 22:14:11
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Livet Nu & Efter Min GASTRIC BYPASS

Tack de va snällt sagt! :) Ja jag hoppas de tar hand om mig ;) Vet ej vart sjukan finns än men. hittar nog ;) kram

2010-09-21 | 00:09:31
URL: http://forvandling.blogg.se/
Postat av: Frida

hahaha, ja jag vet men jag gillar bilden ändå så ;P

2010-09-21 | 00:19:34
URL: http://fridafranzen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: