Inte nu...

hejsvejs på er..
jag ska uppdatera lite snabbt, för orkar inte skriva knappt.

Är sjuk :/
kände redan i går att jag mådde konstigt o hade ont i halsen.. och i morses när jag vakna så var det värre, men jag gick ändå upp o gick till skolan..
Men typ 2 timmar orka jag sen ville jag bara hem.
så åkte hem o däcka på soffan direkt efter ja tagit värktablett mot febern.
så sovit 2.5 timme.

har verkligen tid eller lust och vara sjuk nu!! men det är många i klassen som är sjuka till o från hela tiden och ni vet ju hur klen och dåligt imunförsvar jag har.. så inget förvånar mej :/

satt o kolla runt på bloggar lite och va inne på kenzas blogg ( som alltid) hon e ju grym!!!

och hon hade lagt upp en video med en tjej som heter Rebecca Stella (iiingen aning vem det är) men låten föll mej i smaken faktiskt :D




försökte ta en hyffsad bild i dag, men som sagt inget va bra i morses så ni får ta bilden med en klackspark..




nej nu ska jag koka te för känns som jag behöver den..
Någon som har något bra tips för hals ont? Bara kommentera :)

puss

Kommentarer
Postat av: Sandris

Du är t o m lika fin när du är sjuk, det e FUSKIGT! Hoppas att du är på bättringsvägen för inget e sig likt i skolan utan Bella :P Känner själv att en jäkla förkyldning är på G asså, får inte bli sjuk :S

Krya på dig!!! PUSS & KRAM i stora lass

2010-09-15 | 22:59:03
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: